Informoval o tom zpravodajský server BBC News. Na obchodu se objevil nápis „Číňanům není povolen vstup s výjimkou personálu“, což s nevolí kvitovali jak uživatelé internetu, tak místní tisk. Ve snaze toto opatření vysvětlit uvedl jeden ze zaměstnanců obchodu, že někteří čínští zákazníci jsou „příliš otravní“.
Číňanky podle něj mají ve zvyku vyzkoušet si spoustu oblečení, a nakonec nic nekoupí. A obchod také musel vyplatit odškodnění 5000 dolarů zahraničnímu zákazníkovi poté, co mu byla v obchodě ukradena peněženka a záznam z bezpečnostní kamery potvrdil, že zlodějem byl čínský zákazník.
Šikana na vlastním prahu
Na obchod se na čínském internetu snesla vlna kritiky. „Je tohle pořád ještě Čína?“ ptá se jeden z uživatelů sociální sítě Weibo. Další dodává: „Šikanují nás na vlastním prahu.“ Jiného by zajímalo, proč firma otvírala obchod v Číně, když nemá ráda čínské zákazníky.
Podle právního experta, na kterého se obrátil list Beijing Youth Daily, je nápis jednoznačně diskriminační, ale majitel obchodu přesto neporušil zákon. V Číně totiž neexistuje právní zákaz takové diskriminace.