Klip slovenské agentury Jandl určený pro internet soutěžil například s tuzemskými reklamami s lyžařskými skokany na T-Mobile nebo projektem Kofolonizace, který se snažil dostat tradiční český nápoj do nejzazších koutů světa. O vítězství reklamy slovenských prodejen Coop Jednota informoval na svém twitterovém kanálu jako první server Markething.cz.
Postavy dvou bačů, známé z předchozích televizních spotů, v reklamním klipu připravují "bačaburger" podle své chuti. Jeden z nich přitom využije repliku o zapomenuté okurce známou z virálně šířeného náborového videa české sítě restaurací McDonald's.
Není to poprvé, kdy slovenský družstevní řetězec Coop využil oblíbený internetový fór. Před časem bača například v reklamě zpíval známou melodii ruského barytonisty Eduarda Chila. Klip propagující bonbony Trololo se stal hitem internetu.
ČTĚTE TAKÉ: |
Náborový klip „První dny v McDonald's“ měl původně jen lákat nové brigádníky, brzy se však stal fenoménem sociálních sítí s nesčetnými parafrázemi a parodiemi. Nejhravější reklamu vybrali odborníci z marketingových a komunikačních agentur na pražské konferenci Marketing Management.