Sériový Cadillac CTS-V Coupé nepatří mezi pomalá auta. Jeho kompresorem přeplňovaný osmiválec, jehož kořeny sahají až do Corvette ZR-1, nabízí solidních 564 koní a ještě solidnějších 747 Nm, takže mu ke zrychlení na stovku stačí jen přibližně 4 sekundy. Ale znáte to, pokaždé se najde někdo, komu i to přijde jako dlouhá doba. A pro takové blázny je tu úpravce Hennessey Performance.
Více k tématu najdete na www.autoweb.cz
Z jeho dílen už vyjelo plno šíleností a tohle je další z nich. Cílem není nic jiného než hranice 1000 koní, která má upravenému kupé pomoci překonat nejvyšší rychlost 370 km/h. K tomu poslouží dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 7 litrů, který sice pochází ze skladu General Motors, ale dostal kompletně nové vnitřnosti a z původního motoru tak zbyl vlastně jen blok. Standardní jednotka by takový nápor asi spolehlivě nezvládla...
VÍCE NA AUTOWEB.CZVelký testCadillac Escalade 6.2 V8 Sport LuxuryPotřebujete něco obrovského, mamutího, nepřehlédnutelného a blýskavého? Jasně, šéfe, ... Ojetá autaCadillac 6200 (r. 1961)Vozy Cadillac jsou mezi sběrateli "amerik" velice ceněny. Nakonec aby ne, vždyť zavedly ... AutonovinkyCadillac CTS-V jde závoditAmerické superkupé není lehké, zato síly má na rozdávání. Proto si jej Cadillac vybral ... |
Hennessey chystá postavit 12 aut s označením TwinTurbo V1000, které budou na zadní kola buď přes na zakázku dělaný automat nebo manuál posílat rovných 1000 koní výkonu v 6400 ot./min. a vskutku brutálních 1350 Nm v 4000 ot./min. Zadní pneumatiky 345/30 R20 budou mít s přenosem asi trochu problém, takže zrychlení z 0 na 100 za 3,5 sekundy berte trochu s rezervou. Čtvrt míle by ale auto mělo zdolat za 10,9 sekundy, což je čas srovnatelný s nejvykonnějšími superbiky.
S krocením této šílenosti s logem Cadillac pomůžou keramické kotouče o průměru 15,1", které svírají vpředu osmipítkové, vzadu pak šestipístkové třmeny. Bohužel nic nevíme o ceně, ale stejně je na téhle věci nejbláznivější to, že může legálně na silnice.