Kontroverzní reklamy podle něj obecně nemají smysl, mimo jiné proto, že pro propagovanou značku nebývají vhodné. "Nemám je rád," dodal.
"Jsou hranice, které nemají být překračovány," souhlasil kreativní ředitel rumunské agentury Tempo Advertising Adrian Preda.
Naopak viceprezident agentury McCann Erickson Iberia Pedro Pina míní, že kontroverznost v reklamě je dobrá, protože rozbíjí bariéry. "Co není tabu dneska, bylo tabu před deseti lety. Co nebylo tabu před deseti lety, bylo tabu před dvaceti lety," upozornil s tím, že porušování tabu je dobré. Ve vnímání jazykových či myšlenkových reklamních konceptů jsou podle něj sice stále velké rozdíly, ale země a regiony se stávají v tomto ohledu stále podobnějšími. "V jakémkoliv evropském městě jsou lidé stejně oblečeni, dívají se v televizi na stejné seriály," poznamenal.
Festivalu se účastní autoři z 28 zemí a čtyř kontinentů. Nejvíce reklam přihlásili soutěžící z Česka, Německa a Rakouska. Porota oznámí výsledky a předá ocenění při pátečním slavnostním zakončení festivalu.