Turista si například stěžoval na hotel ve Španělsku, kde jsou Češi údajně diskriminováni. "Při odjezdu totiž museli všichni Češi vyklidit pokoj již ve 12 hodin a ještě na to byli upozorněni velkou cedulí na recepci CHECK OUT 12:00," uvedl klient CK Alexandria.
Řada stížností míří na kvalitu stravování, třeba v Řecku. "Na pláži jsme si dali gyros a to vůbec nebyl gyros, jak má být. To když si ho dám u nás na nádraží, to je gyros, ale tohle...," napsal v dopise jeden k klientů CK.
Podobný dopis obdržela i cestovní agentura Levnézájezdy.cz. "Jídlo v hotelu bylo moc řecké, což nám nechutnalo. Od poloviny zájezdu jsme tedy přestali využívat polopenzi a chodili do místního fast foodu. V příloze posíláme účtenky a žádáme jejich proplacení," uvedl klient.
ČTĚTE TAKÉ |
Někteří z klientů cestovních kanceláří tráví v Turecku čas volna místo na pláži sepisováním stížností. "Fotodokumentaci jako technik kriminálky na místě činu soustředěně pořizoval muž, který později dal dohromady celou skupinku účastníků zájezdu, aby společně podali reklamaci. Velká část problémů ovšem pramenila z konfliktů českých klientů s rusky mluvícími turisty, za které ani cestovka, ani hotel nemohou. Neshody vyvrcholily dokonce menší potyčkou. Problémy turistů jsme řešili průběžně už během jejich dovolené, dokonce jsme je raději operativně přestěhovali do jiného, dražšího hotelu," uvedl marketingový ředitel CK Alexandria Petr Šatný.
"Objednali jsme si zájezd do penzionu No name, ale ubytovali jste nás v úplně jiném penzionu s jiným jménem," napsal turista cestovní agentuře.