Prodej osobních aut značky Volkswagen v rámci programu vzrostl o osm procent a užitkových aut VW se prodalo o 26 procent více. Nárůst o osm procent rovněž zaznamenala Audi. Naopak prodej ojetých škodovek o 13 procent klesl a u Seatu byl pokles o téměř tři procenta. Odbyt ostatních značek se snížil o desetinu.
Klíčovým prodejním nástrojem jsou internetové stránky www.auto-plus.cz, které zákazníkům usnadňují vyhledávání v rozsáhlé nabídce. Ta v současnosti čítá téměř 2400 ojetých automobilů. Počet unikátních návštěv za rok 2009 dosáhl 2,607 milionu. To představuje meziroční nárůst o 27 procent.
Značka auto-plus, vlastněná společností Import VW Group, se zabývá prodejem ojetých vozů v České republice již více než devět let. Program auto-plus zahrnuje výhradně obchodníky z řad autorizovaných prodejců Volkswagen Osobní vozy, Audi, SEAT a Volkswagen Užitkové vozy v České republice.
Podobný program zaměřený na zánovní ojetiny provozuje i Škoda Auto pod názvem Škoda Plus. Na zánovní auta se zaměřil i největší tuzemský autobazar AAA Auto ve své nabídce AAA Premium Auto.
V roce 2009 se v Česku poprvé registrovalo 144 000 ojetých vozů, což je o 37 procent méně než v předchozím roce.