Škoda je spolu s Volkswagenem nebo Fordem tradičním dodavatelem aut pro tuzemské firemní flotily. V posledních letech jim ale roste konkurence, protože na segment se zaměřily i další značky jako Hyundai, Kia nebo Peugeot.
Škoda AutoŠkoda Auto, která patří do koncernu VW, vyrábí celkem sedm modelových řad. Loni dodala zákazníkům celosvětově 920.800 vozů, což představuje meziroční pokles o dvě procenta. Na tuzemském trhu má firma nejhustší prodejní a servisní síť a patří jí podíl přes 30 procent. |
Rozhodnutí Kofoly padlo na základě několikaměsíčního výběrového řízení. Vedle ekonomických kritérií, jako je cena a provozní náklady, posuzovala nabídky také prostřednictvím testovacích jízd. První vozy Škoda s logem Kofoly vyjedou v březnu.
Kofola působí na čtyřech trzích střední a východní Evropy a zaměstnává 2000 lidí. "Máme sedm výrobních závodů v různých zemích a velmi rozsáhlou obchodní síť. V posledních letech se soustředíme na inovace, zahájili jsme distribučně náročný prodej čerstvých ovocných a zeleninových šťáv nebo hřejivých nápojů. To všechno v praxi znamená, že jsme jedna z nejvytíženějších a nejmobilnějších firem na trhu," uvedl generální ředitel Kofoly Jannis Samaras.