Nejen Volkswagen, ale všechny značky z mateřského koncernu Škody musí do roku 2018 zdvojnásobit prodeje. Bez pořádného kusu z největšího tržního koláče světa to není možné, a tak se inženýři Volkswagen Group stále častěji věnují specifickým potřebám čínských zákazníků.
Jako poslední potvrdila vývoj modelu určeného v první řadě Číňanům mladoboleslavská Škoda. Auto se může objevit i na jiných trzích, prodej v Evropě však není pravděpodobný.
Více k tématu najdete na www.autoweb.cz
Známe prozatím minimum detailů. Půjde o malý sedan a jeho výrobu zajistí od roku 2013 továrna společnosti Shanghai Volkswagen Automotive, kterou vlastní napůl VW a čínský výrobce SAIC. Stejný závod už dnes staví modely Fabia, Octavia, Superb i Yeti pro čínský trh.
REKORDNÍ POLOLETÍPřestože Čína má v plánech celé Volkswagen Group výsadní postavení, značky německého koncernu posilují po celém světě. Škoda zažila rekordní první pololetí (jako VW nebo Porsche), když si proti loňsku polepšila o 20,1 procenta. Mladoboleslavští prodali od ledna do června 454 700 aut. |
To je pro vaši informaci téměř čtvrtina produkce automobilky. Největší automobilový trh na světě už mnoho měsíců rychle roste a evropské značky tu v popularitě výrazně překonávají konkurenci. Na odbyt jdou především pohodlné sedany, Superb tu proti loňsku posílil o 42,7 procenta.