V designové linii Scout již Škodovka vyrábí modely Octavia a Roomster. Od
sériové verze se Fabia Scout na první pohled liší speciálně tvarovaným
nárazníkem, ochrannými kryty na bocích karoserie, tónovanými skly nebo
střešním nosičem ve stříbrné barvě. Kola z lehké slitiny Arktos byla určena
speciálně pro tento model, stejně jako čalounění v interiéru vozu.
Pro Fabii Scout jsou připraveny čtyři motory. Benzinové budou o objemu 1,4
litru s výkonem 63 kW (86 koní) a o objemu 1,6 litru s výkonem 77 kW (105
k). Tento motor bude k dispozici také se šestistupňovou automatickou
převodovkou. V nabídce naftových motorů figuruje agregát se zdvihovým objemem 1,4 litru o výkonu 59 kW (80 k) a dále motor o objemu 1,9 litru s výkonem 77 kW (105 k).
Na ženevském autosalonu však automobilka představí ještě jednu mnohem
očekávanější novinku, kterou bude lehký terénní vůz Yeti. Ten se má k
prvním zákazníkům dostat v létě. Na trh by měl ještě letos přijít také
Superb ve verzi combi.
sériové verze se Fabia Scout na první pohled liší speciálně tvarovaným
nárazníkem, ochrannými kryty na bocích karoserie, tónovanými skly nebo
střešním nosičem ve stříbrné barvě. Kola z lehké slitiny Arktos byla určena
speciálně pro tento model, stejně jako čalounění v interiéru vozu.
Pro Fabii Scout jsou připraveny čtyři motory. Benzinové budou o objemu 1,4
litru s výkonem 63 kW (86 koní) a o objemu 1,6 litru s výkonem 77 kW (105
k). Tento motor bude k dispozici také se šestistupňovou automatickou
převodovkou. V nabídce naftových motorů figuruje agregát se zdvihovým objemem 1,4 litru o výkonu 59 kW (80 k) a dále motor o objemu 1,9 litru s výkonem 77 kW (105 k).
Na ženevském autosalonu však automobilka představí ještě jednu mnohem
očekávanější novinku, kterou bude lehký terénní vůz Yeti. Ten se má k
prvním zákazníkům dostat v létě. Na trh by měl ještě letos přijít také
Superb ve verzi combi.