10. února 2011 10:16, aktualizováno 11. 2 8:53 Lidovky.cz > Byznys > Firmy a trhy

Škodovka ukázala nové logo a minivůz
Up. Na obří party zpívala i Anastacia

  • Poslat
  • Tisk
  • Redakce
  • 10Diskuse
Firemní megaakce Škody Auto v O2 Aréně | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Firemní megaakce Škody Auto v O2 Aréně | foto:  Viktor Chlad, Lidové noviny
PRAHA Škoda Auto ve čtvrtek partnerům z celého světa představila v O2 Aréně své nové logo i nový minivůz vycházející z konceptu VW UP. Prodeje lídra českého průmyslu Škody Auto trhají rekordy a na zisku firmy je to znát. Zatímco ještě předloni firma propouštěla a připravovala krizové scénáře nyní už na náklady moc nehledí.

Obří večírek pro čtyři tisíce dealerů a obchodních zástupců z celého světa, na kterém vystoupí i hvězda světového formátu – americká zpěvačka Anastacia, připravila Škoda Auto na čtvrteční večer.

Podle informací serveru Lidovky.cz na akci Škoda Auto představila i dlouho utajovanou podobu nového loga firmy. To by podle dřívějších zpráv mělo být graficky blíže logu mateřského Volkswagenu. Oficiální premiéru nové tváře největší české firmy pak automobilka chystá až pro prestižní ženevský autosalon.

Jen pro zvané a přísně tajné - lidé museli odložit mobily i foťákyFiremní megaakce Škody Auto v O2 Aréně


Zároveň Škodovka svým partnerům a vybraným manažérům ukázala i prvního zástupce své nové modelové řady. Jde o minivůz postavený na bázi konceptu VW Up!, který by měla Škoda oficiálně představit až na podzim. Pod hlavičkou mladoboleslavského automobilky se však bude vyrábět v Bratislavě. 

Čtěte více:

návrh loga Škoda-Auto
Informaci o nevšední party, kterou přinesl deník Blesk, potvrdil zdroj z managementu automobilky, který si nepřál být jmenován. "Je tu kolem toho velký humbuk, akce se připravovala na poslední chvíli," řekl serveru Lidovky.cz manažér automobilky.

Potřetí v Česku

Anastacia v Praze.
Dvaačtyřicetiletá zpěvačka Anastacia patří už přes deset let mezi nejznámější americké interpretky. V Praze vystoupila poprvé v roce 2005 a vrátila se sem v roce 2009. V témže roce zpěvačka překonala rakovinu prsu a během své poslední návštěvy Česka předala v pražském Hard Rock Café šek na 50 tisíc korun přednostovi Onkologické kliniky Všeobecné fakultní nemocnice. Podpořila tak projekt léčby nádoru prsu u mladých žen do 35 let.

Na party jsou podle něj pozváni kromě partnerů a dealerů z celého světa i vedoucí pracovníci z mladoboleslavské centrály. Škodovka jim představí zcela nový showroom, ve kterém je pracovníci automobilky budou provázet po devíti stanovištích.

Podle kusých informací, které zatím pronikly do médií, byli zahraniční hosté v Praze už od středy. Celkem by se pak jednalo o více než čtyři tisíce pozvaných lidí. V lepších pražských hotelích tak kvůli akci dokonce nebylo lehké sehnat volný pokoj.


Nejvíc prodaných aut v historii
Škoda Auto podle dnes zveřejněných čísel zaznamenala nejvyšší lednový prodej v historii. Zájemci koupili 68.400 aut, což je meziročně o 26, 4 procent více. Zvýšený zájem o české automobily
firma zaznamenala především na trzích v Číně, Indii a Rusku.

Pozitivní čísla

Škoda Auto v lednu prodala 29.800 vozidel Octavia, 20.000 Fabií, 10.700 aut Superb, 4600 modelů Yeti, 2100 Roomsterů a 1100 Octavií Tour. Nejvíc se zvýšil zájem o model Superb, jehož prodej meziročně vzrostl o 80 procent. Naopak o 56,6 procenta poklesl prodej Octavie Tour, o 8,5 procenta méně se prodalo rovněž vozidel Roomster.

Prodávala se zejména vozidla modelové řady Fabia a Superb. Informoval o tom mluvčí automobilky Rudolf Dreithaler. Prodej vzrostl téměř na všech trzích. Ve střední a východní Evropě
zaznamenala Škodovka podle Dreithalera místy až dvojciferný růst. Počet prodaných aut se meziročně o 22,4 procent zvýšil i na západoevropském trhu, kde automobilka prodala 19.200 vozů. Před rokem jich bylo 15.700.

Nejvýznamněji se na západě prodej zvýšil v Nizozemí. Podle Dreithalera však nejsilnější zájem o mladoboloslavská auta přišel v
lednu z trhů v Číně, Indii a Rusku, kde se počet prodaných aut zvýšil o 40 až 83 procent. "Dalšími trhy s velice pozitivním vývojem v lednu 2011 byly například Turecko, Izrael a Austrálie," dodal Dreithaler.

Firemní megaakce Škody Auto v O2 Aréně

Člen představenstva společnosti Jürgen Stackmann uvedl, že automobilka plánuje prodej celosvětově zdvojnásobit do roku 2018. "První měsíc roku jasně ukazuje, že jsme i v roce 2011 na dobré cestě," uvedl Stackmann. Pozitivním jevem podle něj je především zvýšený prodej modelu Fabia.

  • 10Diskuse




REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ, NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS Registrace

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07. Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na Lidovky.cz