Uvedl to viceprezident společnosti John Loiacono.
"Česká republika je silný trh v rámci našeho regionu a chceme zde pokračovat v našich investicích i přes globální ekonomický pokles. Jednou z našich klíčových iniciativ na českém trhu je otevření poptávkového centra," uvedl.
Současná ekonomická krize není podle Loiacona specifická pro softwarový průmysl. "Protože investice do softwaru jsou ve srovnání s průmyslovými investicemi relativně malé a my jsme již prokázali, že naše řešení opravdu pomáhají ušetřit peníze díky zvýšení efektivity, je možné říci, že investice do softwaru se nezastavily a zaznamenáváme zvyšující se poptávku," dodal.
Adobe se v tuzemsku soustředí na tři hlavní oblasti. Jsou to kreativní řešení v rámci rodiny produktů Creative Suite, Acrobat a řešení založená na platformě PDF a podnikový sektor, kde je Česká republika jednou z nejúspěšnějších zemí v regionu díky řešením založeným na softwaru Adobe LiveCycle.
Adobe je předním výrobcem publikačního a designerského softwaru. Jeho nejznámější produkty jsou například Photoshop, Acrobat pro tvorbu dokumentů PDF nebo přehrávač videa Flash.