Systém, který chce společnost spustit začátkem příštího roku, má dát aspoň na čas letu dohromady lidi, které spojují stejné zájmy, pracují ve stejné branži, nebo se sobě navzájem líbí.
ČTĚTE TAKÉ: |
Více podrobností kromě toho, že novou službu budou moci využívat majitelé profilů na sociální síti Facebook a LinkedIn, aerolinie nezveřejnily. Nicméně Mail Online upozorňuje, že tato novinka může mít také svá úskalí: soused v letadle, kterého si cestující vybral, může být ve skutečnosti daleko méně atraktivní, než to vypadalo na internetu, nebo může chtít celý let mluvit jenom o práci.
Nejde o první případ, kdy letecké společnosti využívají sociální sítě k tomu, aby měly další lákadlo na klienty. Malajsijské aerolinie spouští na Facebooku službu, díky níž se cestující budou moci podívat, zda s nimi náhodou na palubě letadla neletí někdo z jejich kamarádů, nebo zda nějaký jejich známý necestuje na to samé místo jako oni.
Jiná firma zase před několika lety otevřela internetovou seznamku pro lidi, kteří často cestují letadlem. Tento servis ale už nefunguje.