Problémy s přímým bankovnictvím začaly o víkendu, kdy Česká spořitelna nasadila novou, vylepšenou verzi internetového bankovnictví. Při zprovoznění se objevily technické potíže spojené s přihlášením do služby Servis 24 či Business 24. Klientům se mohlo objevovat hlášení, že přístup na tuto stránku není povolen.
Čtěte také: |
Podle Kláry Pačesové z tiskového oddělení spořitelny je situace v tuto chvíli stabilizovaná a odezvy při přihlášení do internetového bankovnictví se postupně zkracují. "Na zajištění plné funkčnosti internetového bankovnictví pro všechny klienty v současné chvíli intenzivně pracujeme a je to pro nás priorita číslo jedna," řekla serveru Pačesová.
Krátkodobé výpadky služeb jsou podle banky způsobeny zvýšeným zájmem o novou verzi elektronického bankovnictví. Česká spořitelna má zhruba 5,3 milionu klientů, nejvíce z tuzemských bank.