Liberecké obchodní centrum by mělo mít celkovou plochu bezmála 24.000 metrů čtverečních, z toho na prodejní plochu připadne 3700 metrů čtverečních. V areálu Decathlon plánuje postavit i parkoviště, hřiště a venkovní výstavní plochu.
"Otevíráme obchod a pokud je v okolí dostatek místa, tak nabízíme prostor pro sportování," řekl již dříve mluvčí sítě Decathlon Philippe Dourcy. Stavbu libereckého centra chce Decathlon zahájit letos v září a dokončit příští rok v dubnu.
Francouzský Decathlon v řadě zemí provozuje také internetový obchod se sportovním zbožím. Decathlon si i v Česku zaregistroval internetovou doménu, která ale nyní uživatele přesměruje na jeho domovské stránky.
Zda bude Decathlon prodávat zboží přes internet i na tuzemském trhu, zatím není jasné. Ze sportovních řetězců, které působí v Česku, má nyní internetový obchod pouze společnost Sportisimo.
Mezi hlavní hráče na českém trhu patří sítě sportovních obchodů Gigasport, Hervis, Sportisimo či Intersport. Konkurence v tuzemském maloobchodu se sportovním zbožím je stále tvrdší, jelikož na místní trh vstupují noví silní zahraniční obchodníci.
Například největší irský prodejce sportovního oblečení Lifestyle Sports, který předloni koupil 22 tuzemských prodejen City Sport se značkovým sportovním vybavením, chce v následujících letech počet obchodů v Česku zdvojnásobit.