Podle šéfa firmy Reinharda Junga by pro lidi v bratislavském závodě nebyla během prodlevy práce.
Výrobu octavií na Slovensku silně kritizovaly mladoboleslavské odbory. Automobilka je totiž začala v bratislavském závodě Volkswagen vyrábět ještě před hospodářskou krizí, kdy nestíhala uspokojit poptávku výrobou v Čechách.
Když zájem o auta poklesl, odboráři žádali, aby se výroba vrátila zpět, jelikož byla na Slovensku mnohem dražší než v Mladé Boleslavi.
Ve Vrchlabí pracuje zhruba 1000 lidí, závod se ucházel právě o výrobu malého rodinného vozu, kterou nakonec Volkswagen umístil do Bratislavy. Ve Vrchlabí se vyrábí také octavia první generace, takzvaná Octavia Tour.
Mladoboleslavská automobilka loni dosáhla svého prodejního maxima, když prodala 684.200 vozů, o 1,4 procenta více než v roce 2008.
Výsledky prodeje jednotlivých modelů na světových trzích firma zatím nezveřejnila, na českém trhu však byla nejpopulárnější právě Škoda Octavia. Koupilo si ji 24.951 lidí, o 18,5 procenta více než v roce 2008. Nejprodávanějším modelem v Česku se stala poprvé od roku 2000.