Přestože kampaň měla především odlákat zákazníky konkurenční firmy FIX, se kterou se Kvasnička o klienty z Ruzyně dělí rovným dílem, vedení letiště celou věc vzalo osobně a předalo ji právníkům.
Čtěte více: |
"V tuto chvíli to naši právníci stále řeší. Nicméně pokud vím, tak pan Kvasnička tu reklamu, která nás podle našeho názoru poškozuje, už stáhl. Vnímáme to jako vstřícné gesto a současný stav by se dal popsat jako mírový," uvedla včera mluvčí letiště Michaela Lagronová.
Sám Kvasnička to uvedl na pravou míru s tím, že reklama doběhla sama od sebe, vůči letišti však nešetřil smířlivými slovy. "Ta reklama doběhla minulý týden a teď bude následovat stejnou dobu jiná reklama. Ale i kdyby ta původní běžela dál, určitě bych kontaktoval letiště, abychom si vysvětlili, co jim vadí. A pokud by se přesto cítilo poškozeno, jako smluvní partneři bychom se mohli dohodnout třeba na její změně," uvedl Kvasnička.
Reklama, která nový systém označuje za "zvláštní", se objevila například v denících Blesk, MF Dnes nebo E15 a na několika rádiích. Letiště se ostře ohradilo už minulý týden.
Další podrobnosti o bojích mezi taxislužbami a pražským letištěm najdete v úterním vydání deníku