Nejlepším turistickým produktem je liberecké zábavní centrum Babylon, nejlépe obnoveným turistickým objektem jsou pražské Sovovy mlýny, doplnil Pavel Klicpera s oddělení marketingu agentury. Nejekologičtějším regionem je Šumava, nejunikátnější budovou pražský Tančící dům, oceněn byl i zámek Zbiroh a centrum Prahy.
Slavnostně chce CzechTourism všechny výsledky vyhlásit na festivalu ve Špindlerově Mlýně, který se uskuteční v rámci kampaně "Česká republika - to letí!". Klicpera proto nesdělil vítěze hlavních cen, jako je osobnost cestovního ruchu nebo cena Grand Prix napříč kategoriemi.
Festival, jehož součástí bude i prezentace regionální kuchyně a vystoupení umělců, má mimo jiné připomenout 17 let existence CzechTourismu, mluvčí agentury Filip Remenec zaokrouhlil "nekulatá" léta na "kulatých" 6000 dní.
Mediální kampaň "Česká republika - to letí!" je dosud největší kampaní na podporu domácího cestovního ruchu, agentura na ní vyčlenila zhruba 70 milionů korun. Festival se uskuteční v pátek a v sobotu 18. a 19. června, CzechTourism za něj zaplatí dva miliony korun, zbytek dají sponzoři.