„Musíme jít přímo za lidmi. Uvedu příklad z Plzně, odkud pocházím. Dříve se nejvíc lidí pohybovalo na náměstí. Nyní se náměstí téměř vyprázdnilo, největší koncentrace lidí je nyní v obchodních centrech,“ řekl generální ředitel skupiny Fortuna Entertainment Group Jiří Bunda.
Fortuna má nyní v Česku okolo 600 prodejních míst. „Jen letos jsme uzavřeli téměř sto nových smluv o vzniku partnerských poboček. Také jsme představili vylepšenou platformu pro live sázení, kde si lidé v průběhu fotbalového zápasu mohou vsadit třeba na to, kdo další dostane žlutou kartu,“ zmínil šéf Fortuny.
Tradičním formám sázení navíc konkuruje zákaznicky pohodlnější sázení po internetu. K přesunu dochází i v rámci samotné Fortuny. Hrubé výhry, tedy rozdíl mezi přijatými sázkami a vyplacenými výhrami, v pvním pololetí u českých poboček Fortuny vzrostl o šest procent. Jenže v případě online sázek se hrubé výhry meziročně zvýšily o 55 procent, u tradičních forem sázení naopak o šest procent klesly.
Další podrobnosti čtěte ve středečním vydání deníku