Lidovky.cz

Google chce ovládnout český trh. Pomocí televizní reklamy

Ekonomika

  8:00
PRAHA - Google zaútočil na český internet. Světový lídr ve vyhledávání funguje ve 181 zemích, jen v pěti z nich dosud není jedničkou na trhu a právě Česko je mezi nimi. Neochvějným lídrem totiž zůstává Seznam. Google proto sahá po nejsilnější zbrani – televizní reklamě.

Google - logo foto: Reprofoto

"Spot Láska z Paříže, který byl promítán na TV Nova, Nova

TOP 5 provozovatelů internetu v Česku

1. Seznam.cz            5 212 554
2. MAFRA (iDNES, Lidovky) 
                                   3 409 337

3. Impression Media   3 300 886
4. Centrum Holdings  3 182 450
5. ARBOinteractive     3 176 264

Zdroj: Netmonitor - návštěvníci za červenec

Cinema, Prima, Prima Cool, Barrandov a AT media Max byl první televizní reklamou společnosti Google v České republice," říká Šimon Rákosník, který Google zastupuje před českou veřejností.

Oficiálně bylo hlavním cílem kampaně ukázat lidem, jak Google usnadňuje vyhledávat "různorodé informace" potřebné pro každodenní život.

"A to mnoha způsoby, a hlavně česky," pokračuje Rákosník.

Více o plánech a kampani Googlu čtěte v pátečním vydání deníku

Autor:
zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.