Česko se tak stalo třetí zemí, kde se podobné virtuální prodejny otevřou. Novinku Pražanům představily společnosti Mall.cz a Procter & Gamble, které na tomto konceptu nakupování spolupracují.
Firmy chtějí k nakupování nalákat cestující čekající na metro. Ve stanicích Anděl, Muzeum, Náměstí Republiky a Flora si mohou vybrané zboží objednat přes mobilní telefon.
Ve stanicích, kde virtuální drogerie fungují, jsou na sloupech vystaveny, podobně jako v běžném supermarketu, nabízené produkty. K nákupu pak stačí jen vytáhnout mobilní telefon, vyfotit speciální QR kódy vybraného produktu a pomocí aplikace, která zákazníka provede celou objednávkou, si zboží nakoupit.
"Společný projekt virtuální prodejny nám přijde jako skvělý způsob, jak zákazníkům přinést něco netradičního, výhodného a navíc zábavného, navíc drogerie se u našich zákazníků setkává s velkým ohlasem," vysvětluje Per Král, marketingový ředitel MALL.CZ.
Kampaň byla realizována ve spolupráci se společností JCDecaux, která v Praze spravuje městský mobiliář.