Billboardová kampaň k výročí zahájení televizního vysílání nestála poplatníky České televize ani korunu. Podle generálního ředitele České televize Petra Dvořáka byl reklamní prostor pořízen v rámci takzvaného barteru, tedy jako výměnný obchod, píše ČTK.
Před týdnem mluvčí televize Michaela Fričová na dotaz serveru Lidovky.cz cenu kampaně nechtěla uvést. „Celorepubliková outdoorová (venkovní – pozn. red.) kampaň s přesahem do vysílání je realizována v rámci připravovaného společného projektu s jedním z velkých marketingových klientů ČT, kterým jsou Karlovarské minerální vody,“ řekla Fričová s tím, že na vyčíslení nákladů je zatím příliš brzy.
Vizuál kamapně Vše nejlepší ČT s Jolanou Voldánovou a Robertem Zárubou
Karlovarské minerální vody sice podle Dvořákova vysvětlení platí celou kampaň, minerálku byste však na billboardech hledali marně. Značka by se podle mluvčí karlovarské firmy měla objevit až v další vlně kampaně. „V minulosti jsme takovým způsobem sponzorovali projekty jako například Prague Biennale,“ dodala mluvčí.
Televize s KMV spolupracuje například při udělování cen Magnesia Litera či filmových cen Český lev. Desítka známých osobností, například Jiřina Bohdalová, Marek Eben, Veronika Freimanová či Václav Moravec, se kampaně zúčastnily bez nároku na honorář.