Lidovky.cz

Pitralon, hašlerky a mléko v sáčku. Lidl bude opět prodávat v retro stylu

Ekonomika

  14:25
PRAHA - Řetězec Lidl si zopakuje akci z loňského podzimu, kdy část svého zboží nabízel v retro obalech. Na pultech těchto obchodů tak budou v původním provedení k dostání mýdla Barbus, voda po holení Pitralon anebo proslulé mléko v sáčku.

Řetězec Lidl opět nabídne v Retro týdnu zboží v původních obalech. foto: Lidl

Velká část retro značek si lidé kupují i nyní, obaly se ale výrazně proměnily. Už loni v říjnu byla pro kampaň klíčová právě zevní podoba, protože vrátit se k původní receptuře bylo ve většině případů nemožné.

Král mezi řetězci: Lidl vydělal nejvíce ze všech za poslední roky

„Není možné vyrobit totožný výrobek ve složení, v jakém se vyrábělo před 20 až 30 lety,“ přiznal tehdy Lidl. Retro obaly budou v jeho obchodech k dostání v týdnu od 29. března.

Celkem nabídne řetězec zhruba 60 druhů zboží ve staronové podobě. Z toho bude oproti loňsku 20 novinek.

„Nově si tak budete moci zavzpomínat se sklenkou Coca Coly, Bohemia Chipsy, Makovníkem, Hašlerkami a Bon Pari. Nebudou chybět ani drogistické skvosty jako Březový a Kopřivový, či Žloutkový šampón, Barbus mýdlo na holení, nebo prací prášek Merkur,“ popsala mluvčí Lidlu Kateřina Jašková.

Řetězec Lidl opět nabídne v Retro týdnu zboží v původních obalech.
Řetězec Lidl opět nabídne v Retro týdnu zboží v původních obalech.
Autor:
zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.