Velká část retro značek si lidé kupují i nyní, obaly se ale výrazně proměnily. Už loni v říjnu byla pro kampaň klíčová právě zevní podoba, protože vrátit se k původní receptuře bylo ve většině případů nemožné.
Král mezi řetězci: Lidl vydělal nejvíce ze všech za poslední roky |
„Není možné vyrobit totožný výrobek ve složení, v jakém se vyrábělo před 20 až 30 lety,“ přiznal tehdy Lidl. Retro obaly budou v jeho obchodech k dostání v týdnu od 29. března.
Celkem nabídne řetězec zhruba 60 druhů zboží ve staronové podobě. Z toho bude oproti loňsku 20 novinek.
„Nově si tak budete moci zavzpomínat se sklenkou Coca Coly, Bohemia Chipsy, Makovníkem, Hašlerkami a Bon Pari. Nebudou chybět ani drogistické skvosty jako Březový a Kopřivový, či Žloutkový šampón, Barbus mýdlo na holení, nebo prací prášek Merkur,“ popsala mluvčí Lidlu Kateřina Jašková.