Slevomat zatím o této možnosti vyjednává.
„Snažíme získat partnery, jejichž zboží či služby doposud v on-line prodeji nebyly zcela běžné. Pracujeme na tom, abychom do nabídky byli schopni zařadit například i prodej domů,“ uvedla ředitelka Slevomatu Marie Chytilová.
Utekli jste z webového nákupu? E-shopy loví ‚zběhy‘, nabízí i dopravu zdarma |
Slevomat vychází ze zkušeností své slovenské pobočky, která umožňovala koupi montovaných domů. „Nabídka byla natolik atraktivní, že způsobila smršť poptávky a zájmu. Domů se nakonec podařilo prodat přes dvacet,“ dodala ředitelka. Zájemci mohli přes portál získat slevu deset tisíc eur z ceny montovaného domu v hodnotě 60 tisíc eur (1,62 milionu korun).
„Kromě domů bychom navíc do budoucna rádi spolupracovali na obdobné úrovni i s prodejci aut,“ dodala Chytilová.
Podle ní se skladba zákazníků serveru postupně proměňuje. Nakupující již nejsou jen lidé, kteří chtějí ušetřit, ale i ti kteří objevují a zkoušejí nové věci. Potvrdilo se to podle ní například v segmentu služeb či cestování, kdy mnoho zákazníků v nabízených hotelech a penzionech utrácí více než zahraniční turisté.