Prodej automobilů je stejné umění jako jejich výroba. Ukázat zákazníkům, že postavit skvělý supersport se stovkami koní a pohonem všech kol by mohlo jít i levně, je nebezpečné. Proto se technika už tak laciného Nissanu GT-R nemontuje do žádného menšího a levnějšího auta.
Malý crossover s pohonným útrojím z Nissanu GT-R vznikl v Británii, jenže tamní inženýři se zapomněli zeptat vedení automobilky.
Nezabránilo jim to uchopit projekt pevně do rukou. Zástavbu pohonného ústrojí z GT-R zvládli víc než profesionálně a stroj perfektně vyladili pro každodenní provoz (přinejmenším to tvrdí). Natočili desítku videí. Nakonec Juke-R s obrovským a celosvětovým úspěchem ukázali na internetu.
ČTĚTE TAKÉ: |
Teď mají samozřejmě problém, vedení automobilky je nespokojené hned ze dvou důvodů. Jeden dobře vystihuje druhá věta článku, šéfové Nissanu však samozřejmě s nelibostí přijali také skutečnost, že si jejich inženýři v Británii dělají, co chtějí. Žádné oficiální prohlášení zatím nemáme. Snad v japonské centrále zvítězí smysl pro humor a Nissan se za ďábelsky ostrý Juke postaví vahou, kterou si nejsympatičtější laciný crossover na současném trhu jistě zaslouží.