V Číně v květnu prodej vozů Audi vzrostl o 16 procent. Ve Spojených státech byl tento údaj o procento nižší.
Od začátku roku automobilka prodala zhruba 640.200 vozů, což je v meziročním srovnání nárůst o 6,7 procenta. V Evropě nicméně prodej o 3,4 procenta klesl.
Těžký boj s Mercedesem i BMW
Pokud jde o jednotlivé evropské země, ve Francii dosáhl pokles prodeje skoro čtyřnásobku evropského průměru. V Německu, které je pro značku druhým nejdůležitějším trhem po Číně, klesl prodej o skoro osm procent na 105.830 vozů.
Audi chce být do roku 2020 jedničkou na světovém trhu s luxusními vozy. Boj o vedoucí pozici však nebude jednoduchý, protože jedničkou se do roku 2020 hodlá stát i německý rival Daimler. Ten vyrábí luxusní vozy značky Mercedes-Benz. Vedoucí pozici na trhu si navíc chce udržet současný lídr, kterým je německá automobilka BMW.