V letošním první pololetí mladoboleslavská automobilka zvýšila prodej automobilů na 501 tisíc vozů ze 431 tisíc před rokem. V závodě v Kvasinách na Rychnovsku v červenci zahájila sériovou výrobu sportovně-užitkového vozu Karoq, který ve výrobním programu závodu nahradil model Yeti.
Výrobní linky už chrlí náhradníka za Yetiho. Malé SUV ze Škody stojí 530 tisíc |
Karoq nabízí kromě jiného libovolně programovatelný digitální přístrojový panel, který se ve škodováckém modelu objeví vůbec poprvé.
Škoda Auto je součástí německého koncernu Volkswagen. Provozuje tři výrobní závody v Česku a zaměstnává v nich zhruba 30 tisíc lidí. Vyrábí také v Číně, Rusku, na Slovensku a v Indii, většinou prostřednictvím koncernových partnerství, a dále na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s místními partnery.
V roce 2016 dodala Škoda Auto zákazníkům celosvětově 1,127 milionu aut, třetí rok po sobě přes milion vozů.