Ten má nejen zvětšený rozvor, ale především rozchod kol. Právě tato prodloužení jsou předpokladem zlepšení jízdních vlastností. Oproti podvozku lze ale motory nazvat starými známými. Na straně zážehových jednotek je tříválec 1,2 l, který následují čtyřválce 1,4 a 1,6 litru. Turbodiesely zastupuje opět jeden tří- (1,4 l) a dvojice turbodieselu 1,9 l lišících se naladěním.
Design Lamborghini Vzhled novinky vychází z konceptu Bocanegra, který na ženevském autosalonu v březnu byl jakýmsi navnaděním na současnou sériovou verzi. Automobil působí příjemně dravým dojmem, který je dán nejen provedením přední části, ale například také netradičně klesající linií boků, která přibližně v polovině vozu ostře kontrastuje s naopak stoupající linií vedoucí směrem vzad.
Jistě není bez zajímavosti, že Ibiza je prvním dílem šéfdesignéra Luca Donckerwolka u Seatu. Ten navrhl například stávající modely Lamborghini, ale podílel se také na ztvárnění první generace Škody Fabia. Seat slibuje bohatou základní výbavu a také moderní techniku, která není v daném segmentu čtyřmetrových vozů zcela obvyklá.