SkyEurope musel firmě společnosti Gecas v důsledku opožděných splátek vrátit šest letadel. Zbylo mu jich pět a kvůli přetíženosti nabíralo mnoho jeho letů značná zpoždění. Nyní už ale aerolinky fungují díky výpůjčkám letadel od jiných společností podle běžného letového řádu.
„Nejsem přítelem konspirací, ale načasování příchodu Wizz Air do Prahy je zajímavé,“ uvedl generální ředitel SkyEurope Jason Bitter . „Je zřejmé, že Wizz Air vycítil příležitost a nepočítal s tím, že se dáme tak rychle dohromady.“
„Nejsem přítelem konspirací, ale načasování příchodu Wizz Air do Prahy je zajímavé,“ uvedl generální ředitel SkyEurope Jason Bitter . „Je zřejmé, že Wizz Air vycítil příležitost a nepočítal s tím, že se dáme tak rychle dohromady.“
Další podrobnosti o konkurenčním boji nízkonákladových aerolinek si přečtěte ve čtvrtečním vydání deníku |