K zatraktivnění personálu Aeroflotu má přispět výběr letušek. Každá z nich bude muset být alespoň 160 cm vysoká a jejich konfekční velikost nepřesáhne ruské číslo 48. Změní se i uniformy letušek. Tradiční kombinaci modré a stříbrné vystřídá oranžová. Doplňkovými barvami budou jasně červená, béžová a tmavě modrá.
"Výběr uniforem jsme konzultovali s londýnským sociologem. Řekl nám, že dosavadní uniformy našeho palubního personálu jsou příliš ,chladné‘," popsal Saveljev. Inspiraci mu dodal i vlastní syn studující v Londýně. Saveljev od něj získal video letu společnosti Virgin Atlantic. "Jejich letušky byly oděné do jasně červených uniforem a vypadaly v nich jako modelky," řekl šéf Aeroflotu.
Ke zlepšení služeb poskytovaných v letadlech Aeroflotu má přispět i školení, které vybrané ruské letušky absolvovaly u Singapore Airlines. "Singapurské aerolinky jsou světovým lídrem co do kvality poskytovaných služeb," vysvětlil Saveljev. Aeroflot již dokonce přizval singapurské školitele, aby zhodnotili kvalitu služeb přímo v průběhu běžného letu ruských aerolinek.
"Obdrželi jsme hodnocení C, resp. B minus," přiznal Saveljev hodnocení, které je pouze průměrné. "Můžeme se ale rychle zlepšit. Všechny nedostatky jsou lehce odstranitelné," konstatoval Saveljev.
Srp a kladivo si Aeroflot ponechá
Zatímco vizáž letušek dozná změn, tradiční logo Aeroflotu se srpem a kladivem zůstane zachováno. "Osobně se mi logo s křídly zakončenými srpem a kladivem líbí," přiznal Saveljev.
Přesto však vedení aerolinek již v minulosti o změně loga několikrát uvažovalo. Nezávislí marketingoví experti totiž zdůrazňovali, že kombinace srpu a kladiva vzbuzuje negativní konotace s dřívějším sovětským režimem.
Pravděpodobně nejblíže ke změně loga měl Aeroflot v roce 2003, kdy se aerolinky rozhodly změnit zbarvení svých letadel. Na první přebarvená letadla bylo logo se srpem a kladivem nikoliv nastříkáno, nýbrž pouze nalepeno.
Designéři tehdy logu věštili krátkou životnost, a případné sejmutí nálepky bylo mnohem levnější než nový nátěr. Vedení Aeroflotu ale tehdy nakonec usoudilo, že srp a kladivo jsou s historií aerolinek nerozlučně spjaté.