„Tiger Express má již na trhu vlastní zavedenou klientelu zejména v Polsku,“ uvedl ředitel Leo Expressu Petr Koehler. Společnost, kterou založil současný mluvčí Student Agency Aleš Ondrůj, nyní provozuje osmnáct minibusů a denně vypraví na 40 spojů.
Hodnotu transakce obě společnosti komentovat nechtěly. Bývalý majitel Tiger Expressu Peter Jančovič nicméně získal menšinový podíl v Leo Expressu a bude se rovněž podílet na dalším provozu společnosti. Podle Köhlera bude mít na starosti rozvoj obchodu v Polsku a na Slovensku.
Leo Express začne ‚dražší‘ cestující rozvážet od vlaků zdarma domů |
Soukromý Leo Express loni snížil ztrátu na 67 milionů korun ze 135 milionů v roce 2014. Tržby společnosti, která provozuje kromě železničního spojení mezi Prahou a Košicemi několik autobusových linek, vzrostly o 80 milionů korun na zhruba 260 milionů korun. Majitelem firmy a předsedou představenstva je podnikatel Leoš Novotný.
Před akvizicí TigerExpressu provozoval Leo Express ve spolupráci s partnerskými dopravci šest autobusových spojení. Konkrétně jde o spoje Praha - Český Krumlov, Bohumín - Krakov, Přerov - Zlín, Košice - Mukačevo, Bohumín - Varšava, Lvov - Vídeň.
Kromě toho společnost provozuje železniční spojení Praha - Prešov - Košice a Praha - Staré Město u Uherského Hradiště.