Reklama ukazuje luxusní apartmá v Riu na mořském pobřeží, v němž si devětadvacetiletá Hilton v krátkých černých šatech bere z lednice provokativním způsobem plechovku piva. Odnaproti ji tajně fotografuje mladík z protějšího domu. Hilton se s plechovkou mazlí a nakonec ji otevře za potlesku kolemjdoucích, kteří její "představení" sledují.
Na reklamu byly minulý týden vzneseny tři stížnosti. Kritizovaly ji také organizace za práva žen, podle kterých ukazuje "sexismus a nedostatek úcty vůči postavení ženy."
Brazilský Národní svaz pro regulaci reklamy v pondělí prohlásil, že spot není etický. Až do příštího rozhodnutí, které má být vyneseno do 30 dnů, je v rozhlase, televizi a na internetu "zakázána největší část reklamní kampaně," řekl mluvčí úřadu.
Reklama propaguje nové světlé pivo Devassa Bem Loura a Hilton, jejíž bouřlivý život a častá účast na společenských večírcích bývá předmětem zájmu bulvárních médií, pro značku vystupovala už na nedávném karnevalu v Riu.