Pravidelně čtou Lidové noviny většinou středoškolsky a vysokoškolsky vzdělaní lidé. „Potvrdil se tak trend zvýšeného čtenářského zájmu o LN, který výzkumy zaznamenávají od začátku loňského roku. Růst čtenosti je navíc doprovázen růstem prodaného nákladu. Redakce LN děkuje všem čtenářům za přízeň,“ říká ředitel redakce LN Veselin Vačkov.
Rostou i další tituly mediální skupiny MAFRA, jejichž součástí jsou LN. Tržní podíl skupiny vzrostl na 41,1 procenta. V porovnání s předešlými výsledky za 2. pololetí 2014 zaznamenal největší nárůst týdeník 5plus2, a to o 94 tisíc čtenářů, což je o 11 procent více. Týdeník 5plus2 je s aktuálním nákladem 819 954 kusů a čteností 918 tisíc čtenářů na vydání největším týdeníkem na českém trhu.
Významný nárůst, a to o 49 tisíc čtenářů, což je o devět procent, má podle aktuálních výsledků i nejčtenější magazín pro ženy Ona Dnes. Deník Mladá fronta DNES je dlouhodobě nejčtenějším zpravodajským deníkem s 654 tisíci čtenáři na vydání. Pravidelně ho čtou zejména lidé v produktivním věku, se středním a vysokoškolským vzděláním a se středním a vyšším společenským postavením. Deník Metro je nejčtenějším deníkem v Praze a se 470 tisíci čtenáři si drží odstup více než 100 tisíc čtenářů na vydání od dalších titulů.