Klienti České spořitelny tak mohou mít stále potíže s přihlášením do internetového bankovnictví. Krátkodobé výpadky služeb Servis 24 či Business 24 jsou podle banky způsobeny zvýšeným zájmem o novou verzi elektronického bankovnictví, kterou společnost nainstalovala o víkendu. Informoval o tom Jan Holinka z tiskového centra spořitelny.
"Internetové bankovnictví už v tuto chvíli funguje, ale po včerejších potížích eviduje banka enormní zájem klientů o přihlášení do služby Servis 24, a proto jsou tam delší odezvy," uvedl Holinka.
Podle něj jsou také zájemci přihlášení déle než obvykle, protože si chtějí vyzkoušet nové funkce. Klientům se tedy může zobrazit hláška, že jsou v pořadí a že mají vyzkoušet přihlášení po chvíli, dodal.
Česká spořitelna má zhruba 5,3 milionu klientů, nejvíce z tuzemských bank.