Čeští zákazníci během Dne dopravy zdarma podle odhadů uspoří na poštovném asi sedm milionů korun. Loni během akce lidé ušetřili na poštovném 5,5 milionu korun. Počet objednávek v zapojených e-shopech loni vzrostl v průměru o 191 procent.
Letos se zúčastní dvojnásobek firem
"Zatím je do akce zapojeno 950 e-shopů. Loni se jich zúčastnilo 583. V nich zákazníci dohromady utratili 135,5 miliónu korun," uvedl ředitel nákupního rádce Heureka.cz Tomáš Braverman.
Den dopravy zdarma skončí ve středu ve 12:00. Inspirací pro Den dopravy zdarma je Freeshippingday.com, který vznikl ve Spojených státech.
Tržby nejen obchodů s elektronikou v posledních dnech výrazně rostou i kvůli obavám lidí ze zdražení dováženého zboží vlivem oslabení koruny k euru po intervencích České národní banky.