„V tuto chvíli detekujeme neplánovaný výpadek na části serverů internetového bankovnictví. Situaci řešíme. Omlouváme se za komplikace a prosíme o strpení,“ uvedla mBank na svém facebookovém profilu.
Problémy s novým bankovnictvímBanka spustila nové rozhraní svého internetového bankovnictví letos v únoru. Klienti se ale s problémy setkali hned v prvních dnech. |
Problémem byly technické problémy na straně banky. „Nefunguje nám část serverů, dochází tedy k výpadkům v internetovém bankovnictví,“ uvedla pro server Lidovky.cz mluvčí mBank Ivana Vejvodová. Jak později potvrdila, potíže byly odstraněny zhruba v 16:45.
Neplánované odstávky nejsou podle banky zas tak časté. "Neplánovanou odstávku jsme měli naposledy někdy před 3/4 rokem a to jen na pár minut," reaguje mBank na Facebooku.
Plánované odstávky však poslední dobou přicházely častěji. Důvodem byl přechod na novou formu internetového bankovnictví. Banka se snažila odstávky přesunout na brzké ranní hodiny, aby postihly co nejméně klientů.