Jak to funguje? Dívka či žena, která má u svého počítače instalovanou webovou kameru, se přes internet propojí přímo s fotografickým studiem Playboye. Dívka vidí na svém počítači fotografa a on zase ji, přičemž jí i může dávat odpovídající pokyny. Dívka podle nich pózuje a fotograf fotí. Výsledný fotobook nejlepších snímků pak modelka dostane pro své přátele s tím, že těm nejúspěšnějším Playboy slibuje možnost stát se tváří jeho příští obálky.
Nápad agentury Grey Buenos Aires vyvolal živou odezvu a zvlášť reklamní komunita jej vítá jako originální myšlenku. Ale objevily se i kritické ohlasy: "Až najdete na webových stránkách Playboye svou čtrnáctiletou dceru a uvidíte ty fotky na jejím profilu na Facebooku, tak už vám to nebude připadat jako tak dobrý nápad," napsal na specializovaném serveru věnovaném reklamě Ads of the world jeden z jeho návštěvníků.