Stojaté vody českého virtuálního rybníčku teď chce rozvířit SazkaMobil. Zkusí to s tarify, na které si „virtuálové“ kvůli obtížným velkoobchodním podmínkám zatím příliš netroufají.
Sázka na „virtuála“ se české loterijní jedničce zjevně vyplácí. Na trhu je rok a roste nejrychleji ze všech konkurentů. Jen za poslední půlrok nabral SazkaMobil 65 tisíc klientů.
Leasing na mobil. Půjčit a pak vyměnit za nový je možné už i telefon |
Celkem má tak už 150 tisíc skutečně aktivních SIM karet, čímž se firma dotáhla na třetí místo. O to se s ní aktuálně dělí Mobil.cz, který narostl jen o 20 tisíc aktivních zákazníků.
Na prvních dvou příčkách je stagnující BleskMobil s 350 tisíci a Tesco Mobile s necelými 300 tisíci klienty. Pětici doplňuje Mobil od ČEZ s 85 tisíci klienty.
Tesco se sice v počtu SIM karet polepšilo o skoro 100 tisíc, společnost ale – stejně jako další jmenované – nesděluje, kolik zákazníků je skutečně aktivních. Přitom právě situace, kdy zákazník použije zakoupenou nabitou kartu jen jednou a pak ji vyhodí, jsou u virtuálních operátorů časté.