Šíření videa lze pokládat za úspěch. Vedle dvou milionů zhlédnutí vyvolalo také 11 tisíc komentářů a zaujalo i světová média. Zda fiktivní Nicky Tučková přiláká i nové návštěvníky na finanční portál Chytrý Honza – což byl záměr kampaně – zatím jisté není.
ČTĚTE VÍCE: |
V úterý se web rozhodl pozadí klipu „Ryč bój“ rozkrýt – na svém blogu s dívkou vydal rozhovor a do kampaně angažoval také hudebníka Ondřeje Hejmu, jenž je známý také jako dabér zahraničních filmů v počátku devadesátých let.
Frontman kapely Žlutý pes tak dostal za úkol simultánně přeložit z prostoduché „czenglish“ do češtiny.
Virálním klipem chtěl web podle svého prohlášení zvýšit povědomí o potřebě dobrého hospodaření a finanční nezávislosti u mladé generace. „Chytrý Honza je mladá značka, která se rozhodně nebojí lehké provokace. Song ryč bój vtipným způsobem ukazuje, jak cesta k financím vypadat nemá,“ přibližuje ředitel portálu Jiří Paták. Kampaň připravila agentura Surrealis.