Exilové noviny The Zimbabwean samozřejmě nemají v současnosti šanci v Zimbabwe vyjít. Kampaň si proto zadaly u jihoafrické pobočky mezinárodní reklamní sítě TBWA, sídlící v Johannesburgu. Jejím cílem bylo jednak upozornit na víc než sto tisíc procent přesahující inflaci, která se stala symbolem současné Zimbabwe, jednak rozšířit v Africe povědomí o novinách. Bankovkami byly pokryty skutečné zdi, reklamní motiv se ale objevil i na billboardech a v řadě médií.
Na festivalu Cannes Lions vzbudila reklama pozornost hlavně proto, že se netradičním způsobem zmocnila tradičního média. Venkovní reklama je ve své klasické podobě spíš na ústupu a nové postupy pro ni mohou znamenat vítané oživení. Podobných projektů se proto po světě objevuje víc. Mezinárodní časopis o reklamě Advertising Age zmínil v souvislosti s reklamou The Zimbabwean například projekt americké agentury Bartle Bogle Hegarty pro vydavatelství Warner Bros., kterým před časem propagovala vydání nového alba skupiny Oasis. Agentura využila newyorské pouliční hudebníky a nechala je hrát v jednotlivých stanicích newyorského metra skladby ze zmíněného alba. Na festivalu Cannes Lions za to získala zlato.
Podobné pouliční performace ale vyvolávají diskuse o tom, kde dnes venkovní reklama začíná a končí, protože je zřejmé, že už ji neomezuje jasně vyznačená reklamní plocha a že do sebe pojímá další disciplíny. „Tyto debaty odrážejí širší diskusi na téma současného dění v reklamním průmyslu,“ konstatoval na festivalu porotce soutěžní kategorie venkovní reklamy Jose Molla, zakladatel a kreativní ředitel agentury La Comunidad. „Máme tu dva velmi odlišné typy soutěžících. Ty spíše tradičnější a ty více myslící dopředu. Všichni se shodneme na tom, že oba tu mají své místo, ale kampaně typu té pro Oasis pro mě znamenají redefinici toho, co je dnes venkovní reklama. A čím může být. Myšlenka kampaně The Zimbabwean vytisknout reklamu na skutečné bankovky, protože jsou levnější než papír, a demonstrovat tím, k jaké inflaci v Zibabwe došlo, je prostě skvělá. Podařilo se jim tím udělat z tradičního outdoorového formátu něco nesmírně zajímavého.“