24. listopadu 2009 13:43 Lidovky.cz > Byznys > Firmy a trhy

Výrobky Gucci míří na internet.
Prodávat je bude aukční síň Christie´s

  • Poslat
  • Tisk
  • Redakce
  • 0Diskuse
Gucci | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Gucci | foto: Reuters
ŘÍM Italský výrobce luxusní módy Gucci chce bojovat proti prodeji padělků na internetu s pomocí renomované londýnské aukční síně Christie's.

Gucci spolu s Christie´s spustil novou internetovou službu, která má zákazníkům zaručit pravost prodávaných výrobků a má zároveň sloužit k lepší propagaci značky, píše deník The Herald Tribune.

"Tento servis pomůže vytvořit důvěryhodný portál k prodeji výrobků značky Gucci. Zákazníci tak budou mít určitou alternativu oproti neoficiálním aukcím, například na serveru eBay," zdůvodnil tento krok výkonný ředitel značky Gucci Patrizio di Marco.

Internetové stránky Gucci Collector by měly být spuštěny jako součást servisu síně Christie's a inzerenti na nich budou muset předkládat fotografie nabízených výrobků k přezkoumání. Stránky zároveň nabídnou uživatelům možnost hodnotit nabízené modely. "Věřím tomu, že je to důstojný, vhodný a moderní způsob, jak nabídnout starší výrobky odpovídající skupině zákazníků," uvedl di Marco.

Módní dům Gucci se v roce 2011, k 90. výročí svého založení, chystá otevřít muzeum v italské Florencii. Patricia Frostová, ředitelka oddělení módy a textilií síně Christie's, prý bude přímo spolupracovat s archiváři při ověřování pravosti výrobků a jejich oceňování. Podle Frostové už je takto k aukci připravena například růžová kabelka z krokodýlí kůže z druhé poloviny 60. let minulého století.

Podle di Marca budou v muzeu k vidění starší modely, které dosud nebyly nikde vystaveny. Prodejní server může tuto sbírku ještě obohatit. "Je docela možné, že do otevření muzea najdou archiváři díky prodejnímu serveru další zajímavé kusy," uvedl di Marco. "Smyslem celého projektu je zprostředkovat budoucím zákazníkům dynamický a inspirativní zážitek," dodal.

Nekontrolovaný prodej luxusního zboží v internetových aukcích se nelíbí ani dalším jeho výrobcům. Majitelé značek jako LVMH a Richemont, výrobce hodinek Cartier, argumentují tím, že luxusní zboží je cenné pouze v případě, že je exkluzivní a není možné ho kupovat masově. Na internetu se podle nich navíc často draží padělky.

ČTK
  • 0Diskuse




REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ, NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS Registrace

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07. Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.

Najdete na Lidovky.cz