21. července 2010 16:10 Lidovky.cz > Byznys > Média

Vytvoř lidského Avatara,
vyzvala reklama fanoušky her

  • Poslat
  • Tisk
  • Redakce
  • 0Diskuse
Kampaň Lidský Avatar proměňuje člověka v postavu z počítačové hry | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Kampaň Lidský Avatar proměňuje člověka v postavu z počítačové hry | foto: Reprofoto
Je běžné, že postavy z počítačových her mají svůj předobraz v reálném světě. V Americe se však nyní rozběhla kampaň, která nabídla fanouškům počítačových her přesný opak: udělat z reálného člověka chodícího po ulicích postavu ze hry. Jinými slovy - vytvořit z něj lidského Avatara.

Kampaň "Lidský Avatar" (The Human Avatar) připravila agentura Dare Digital pro společnost Electronic Arts, věnující se počítačovým hrám. Celá kampaň propaguje hru All Points Bulletin a od samého začátku vsadila na dnes populární možnost spolutvorby, která je zvlášť ve světě počítačových her důležitá, protože umožňuje jejich uživatelům podílet se na jejich vzniku.

Fanoušci zmíněné hry tak mohli v rámci této kampaně určit hlasováním na webu thehumanavatar.com mezi přihlášenými dobrovolníky toho, jehož bude čekat proměna. Soutěž vyhrál mladík jménem Josh.

Poté následovalo jeho kompletní "přetvoření"- do parády si ho vzal kadeřník i lidé v pearcingovém a tetovacím salonu, získal nové oblečení odpovídající postavě ze hry a v poslední fázi se mu dostalo i odpovídajícího "výcviku", aby věděl, jak se má coby postava ze hry chovat. O všech fázích "přetvoření" přitom rozhodovali hlasováním návštěvníci webu – mohli určit, jaký má mít hrdina účes, jaký dostane pearcing i tetování a co bude mít na sobě. Na výběr přitom měli z galerie postav pojmenovaných například jako "vraždící klaun", "uprchlý trestanec", "skejťácká krysa", příslušník speciální jednotky Swat" a podobně. Mladík sám se o vybrané podobě dozvěděl vždy až z kartičky, kterou dostal v daném salonu.

V nové podobě má Josh strávit celkem tři týdny. Agentura Dare Digital zachytila všechny fáze proměny na sérii videí, které vystavila jednak na Youtube, jednak na zmíněné webové stránce thehumanavatar.com. Kampaň si získala ohlas na řadě webů specializovaných na reklamu a časopis Advertising Age ji zařadil mezi nejlepší kreativní počiny týdne.

  • 0Diskuse




REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ, NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS Registrace

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07. Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.

Najdete na Lidovky.cz