"V naprosté většině jde o klienty, kteří chtěli trávit dovolenou v České
republice a z důvodů nepříznivého počasí se opravdu na poslední chvíli rozhodnou odletět k moři," sdělil mluvčí CK Fischer Daniel Plovajko.
Podle něj se jedná denně o desítky lidí, jejichž společným znakem je
absence jakýchkoliv požadavků na cílovou zemi, způsob stravování nebo typ ubytování. Jde jim pouze o co nejlevnější zájezd k teplému moři v nejbližším termínu.
Podle marketingového ředitele CK Exim Tours Stanislava Zímy ovlivňuje chladné počasí lidi, kteří doposud s volbou dovolené váhali. "Zaznamenáváme v těchto dnech zvýšený zájem o zájezdy k moři. Z minulých let máme tu zkušenost, že deštivé léto tyto nerozhodnuté klienty výrazně ovlivňuje," uvedl Zíma.
Trend potvrzují i největší internetoví prodejci Invia.cz a NetTravel.cz.
Podle marketingového ředitel NetTravel Petra Staňka prodeje rostou, pokud předpověď počasí věští déšť, a naopak mírně klesají, když se v tuzemsku čeká horko a slunečno.
Za deště jdou zájezdy k moři lépe na odbyt
PRAHA -
Letošní chladný a deštivý červen v tuzemsku nahrává cestovním kancelářím, které prodávají zájezdy k moři. Za deštivých dnů zaznamenávají kanceláře růst počtu objednávek, především ve zlevněné nabídce "na poslední chvíli".
Déšť (ilustrační foto) foto: Shutterstock
Změny na spořicích účtech: banky v posledních týdnech zahýbaly s úroky z vkladů. Co se dá ještě letos čekat?
Armáda tvoří registr potenciálních branců. Speciální systém má zmapovat, kdo by byl schopen bránit Česko
Za návrat černého kašle mohou i nové vakcíny, říká virolog. Upozorňuje také na vliv migrace z východu
Cíl útoku: Moskva. Teroristé Islámského státu se upnuli na Rusko, jsou z nich nervózní i tálibánci
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!