Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

'A úředníkovi ti mrtví nevadí?' brání se bojovník proti D8

I když ministr dopravy Vít Bárta zastavuje dopravní stavby, severočeskou D8 řadí dál k prioritám. Místopředseda Dětí Země Miroslav Patrik ale na této stavbě chce státu dokázat, že neumí stavět.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J. Černý

30. 8. 2010 17:25
I mnozí objevitelé byli fanatici!

Kromě prvních čtyř slov plně souhlasím. Ale na čem trvám, je že dějiny vědeckých a jiných objevů jsou plné fanatiků, kteří prosazovali svůj názor, který považovali za jedině správný, někdy i "proti všem" a posunuli tím poznání lidstva (Galileo, Koch apod.).

0 0
možnosti

J. Kotalík

30. 8. 2010 21:33
Re: I mnozí objevitelé byli fanatici!

Jenže pozor, každý takový vědec měl svá slova sakra dobře podložená. Něco z toho bylo to, co se nedá dokázat, ale přesto to celkově dávalo smysl a logiku. Nesrovnávejte prosím Galilea s tímhle...panákem.

0 0
možnosti

S. Jindřich

30. 8. 2010 9:11
děti země?

samozvaní zachránci které nikdo nevolil a chtějí rozhodovat o všem. fuj

0 0
možnosti

J. Černý

30. 8. 2010 8:21
Je každý fanatizmus škodlivý?

Jistě ne. Mnoho fanatiků posunulo lidstvo dopředu. Žel, v minulém století různá fanatická hnutí připravila o život desítky milionů lidí, možná i více. Zelení fanatici rovněž byli užiteční tím, že téma udržitelného rozvoje prosadili do pozornosti lidstva a díky tomu dýcháme čistější vzduch a někde mají i čistější řeky.

Ti však, co úspěšně oddalují výstavbu D8, zákonitě zvyšují počet mrtvých na silnicích, které tato dálnice mohla nahradit. A jaké že české slovo charakterizuje lidi, kteří svým jednáním vědomě způsobují smrt jiných lidí? Tak se na ně musíme dívat!

0 0
možnosti

R. Langer

30. 8. 2010 13:46
Re: Je každý fanatizmus škodlivý?

KAŽDÝ fanatismus je škodlivý, některý je škodlivý ovšem jen pro samotné fanatiky (např. sebevražedné sekty). To je ovšem naprosto mizivé procento, ve většině případů několik fanatiků dokáže paralyzovat tisíce lidí. V nejhorším případě dokáže několik fanatiků ty tisíce lidí přesvědčit o tom, že jsou normální. A to už je potom totální pr*ser.

0 0
možnosti

K. Pořická

29. 8. 2010 22:13
Já někdy pochybuji o zdravém selském rozumu našich mladých

Kdo a za čí peníze jim vymývá mozek a jak to,že jim už škola nedala dostatečné základy z fysiky,chemie,biologie a matematiky,aby sami odhalili,že z nich dělají blbce papouškující do nekonečna různé polopravdy i vyložené nesmysly,někým cíleně a podvodně natřené na zeleno. Jestli to není taky tím,že na pajdáky chodili ponejvíce ti,co se na nic jiného už nehodili.Ale křičet před Strakovkou budou umět, odkojenci marx-leninismu, docela hlasitě.Chápu,že nemůže být kadý "lumen",ale když mi vnučka ukazuje na vysvědčení jen jedničky a dvoujky a v kontrastu s tím mi nevysvětlí Pythagorovu větu,rovnice jí dělají potíže a vysvětlit mi cestu na nádraží jakýmkoliv cizím jazykem ve třinácti letech nedokáže,je něco ve výchově špatně.Tragedií je,že si rodiče myslí,jak to holce jde samo (..."koukni přeci na to vysvědčení ,tak co bychom ji nedovolili..." ) .  Chci říci,že připouštíme výchovu manipulovatelných nedovzdělanců ( a bohužel i s vysokoškolskými rádoby tituly ), kteří nám pak vychovávají dalšígeneraci nedovzdělanců....

0 0
možnosti

V. Kusý

30. 8. 2010 7:45
Re: Já někdy pochybuji o zdravém selském rozumu našich mladých

Zcela přesně vyjádřeno, máte paní Pořická můj naprostý souhlas! Celá tato situace graduje nechutí dále se vzdělávat a stále se učit.Titul sám je zárukou vzdělání, bez ohledu na jeho skutečnou úroveň.

0 0
možnosti

V. Kusý

29. 8. 2010 21:30
Zeleným budu věřit, až uvidím, že jezdí na kolech,

svítí petrolejkami, a v obýváku chovají slepice a kozy.Ze své zkušenosti mohu říci jedno, to co se kolem dálnice ve Středohoří děje, je zločin! Já sám jsem mnoho let tude jezdil s kamionem na Cínovec, a musím říci, že jsem ty lidi, bydlící okolo silnice litoval.Kopce a zatáčky, zcela nevhodné pro provoz dnešních kamionů, byť vybavených moderní technikou, v zimních měsícíc i v létě přiravují řidičům krušné chvilky.Argumentace samozvaných melounů, zvenku zelených a uvnitř rudých, kterou brání dostavbě dálnice v nejkritičtějším úseku, stála životy mnoha lidí.Pokud pan Patrik klidně řekne, že odhady odborníků se liší v počtu mrtvých, pak je odporný cynik, a měl by se s tímto tvrzením postavit tváří v tvář pozůstalým, ať již po pěti, nebo sedmi obětech své snahy dohnat lidstvo ke štěstí. To chtěli udělat už bolševici ocelovým koštětem, zelení to dělají poněkud civilizovaněji, ale efekt je stejný.Kdyby pan Patrik ve svém oboru něco uměl, tak by se tím živil, a snažil by se třeba odborným přístupem (jehož absenci druhým vyčítá) změnit situaci, aniž by škodil.Jinak je jeho snaha jen projevem zamindrákovaného jedince, který se snaží svoji důležitost dokázat hlavně sobě.

0 0
možnosti

D. Krajíček

30. 8. 2010 9:51
Re: Zeleným budu věřit, až uvidím, že jezdí na kolech,

Výborně napsáno! Děkuji, že jste to vyjádřil i za mne.

0 0
možnosti

J. Kotalík

29. 8. 2010 21:01
Korupce?

Když už jsme u těch Rakušáků a korupce, který zelený aktivista mi vysvětlí, proč takovéhle "ekologické" organizace tolik protestují proti jádru a jaderným elektrárnám? Ani jeden očividně ani nezná technické specifikace získávání energie z jádra, ale přesto mají plná ústa keců a ruce transparentů. Obyčejní primitivové, co protestují proti něčemu, o čem prakticky nic neví...no a s tímhle "bojovníkem" je to jak je vidno stejné...

0 0
možnosti

S. Krejcar

29. 8. 2010 21:53
Re: Korupce?

Co se týká ekorakušanské energetiky,zatím mi z nich nikdo nedokázal spočítat jak by se tento stát dokázal vypořádat s energetickou spotřebou jen z vlastních zdrojů a bez dovozů té špatné energie za zahraničí!Teoretičtí ekologičtí energetici totiž nějak pozapomínají,že k životu kromě vlastního žití je třeba z něčeho žít a tedy vyrábět  výrobky denní potřeby.Pokud budeme tedy brát ekologii nikoli jako zpátečnickou ekofici.Zpočítejte si spotřebu energie v takové pekárně nebo mlékárně,zásobující obec o sto nebo tisíci občanech.Technologové výroby dokáží spočítat spotřebu energií v tomto modelu a kolik by bylo třeba solárních panelů a větrníků k pokrytí potřebné energie.Prostě bez jádra a vodní energie se Svět neobejde!Jen by člověk moudrý měl pokračovat v hledání stejně jako se to dělalo od doby bratří Wraitů po Boinga! 

0 0
možnosti

J. Zděnek

29. 8. 2010 20:12
Proč zdržuje?

Vždyť je vše tak jednoduché.Kolik hospod a motorestů a benzínek skončilo po otevření nových dálnic na starých komunikacích.Tak si ten kousek,pro ekoteroristu velmi výnosný,brání.A s úspěchem už od roku 1994,třeba mu ještě pár let potečou benefity od ......domyslete si.Tohle je můj názor,nic o tom nevím a vědět nechci,život mám rád,i když jen v Čechách.A studente,nic ve zlém,jestliže nestudujete Karlovu universitu,či jinou ,uznávanou v EU nebo ve světě,máte smůlu.Stejně budete muset složit státnice i v dané zemi,kde budete chtít žít a pracovat.Pro ně jsou totiž téměř  všechny naše VŠ srandaškolama.Všude musíte totiž dokázat,že něco umíte.Třeba už máte pár vynálezů za sebou,nevím,neznám Vás.J.

0 0
možnosti

M. Prokop

29. 8. 2010 18:54
Hubit co zemské škůdce,

tyhle ekoteroristy a ekovyděrače.

Úředníky ovšem také.

0 0
možnosti

M. Konečný

29. 8. 2010 22:42
Re: Hubit co zemské škůdce,

Lidé jako Patrik jsou sice případ pro psychiatra, ale nemělo by se jim bránit vyjadřovat svoje názory. Čemu by se mělo bráti a co by měla čestvá vláda změnit jsou zákony, které by zabránily tomu, aby tito lidé, kterých se to netýká, do toho nemohli úředně vstupovat a zdržovat to.

Podle vásledků posledních voleb se zdá, že společnost už ze zeleného komunismu vystřízlivěla, teď jen, aby jí politici vyšli vstříc a vtělili to do těch paragrafů.   

0 0
možnosti

M. Jirsák

29. 8. 2010 17:57
trasa navrhovaná Děti Země

     Tato zájmová organisace ve svém původním návrhu z konce 90tých let navrhovala trasu dálnice přes Most aFlájskou přehradu do Německa.Prostor mezi Klínovcem a Cínovcem je zcela zaplněn zdroji povrchové pitné vody a jejich ochraných pásem.Taková je úroveň znalostí tohoto spolku a  a bojovníka proti D8. Není se však čemu divit ,je totiž z Brna a tam má dálnic plno.

0 0
možnosti

S. Lazárek

29. 8. 2010 17:29
bojovník...:-))

Za normálních okolností je tento pán zralý na vyšetření psychiatrem, bohužel zákony této země mu daly zákonem určitý status a on toho pouze, bohužel zcela lapen svou chorobou, využívá.

Zřejmě jen "dítě země" přesně ví, co je dobré a tento pán je toho smutným důkazem.

On tedy rozhodně nepochybuje. Byl by ozdobou každého ústavu, tím jsem si jistý.

0 0
možnosti