Lubomír Zaorálek - ministr zahraničí (ČSSD) Obnovení značky Czechoslovakia je spíš naše nostalgie... Slovensko dle mého s tím souhlasit nebude.
Miroslav Kalousek - exministr financí (TOP 09)
Možná, že by to v některých zemích marketingový smysl mělo. Zásadní problém, proč bych proti tomu byl, je, že se uvádí spotřebitel v omyl. Označení "Made in" je informace spotřebiteli, z jaké země výrobek je. Československo už neexistuje. Ve stejné logice můžeme uvažovat i obnovení značky Rakousko-Uhersko. Spotřebitel by dostal klamavou informaci, a toho bychom se dopouštět neměli.
Vojtěch Filip (KSČM)
Je to dobrý nápad, protože značka má stále dobrý ohlas a navíc pro vývozní investiční celky je to i praktické, když jsou v konsorciu jak české, tak slovenské podniky.
Tomio Okamura (Úsvit)
Značka Czechoslovakia je bohužel ve světě, zvláště u starší generace, často stále známější a váženější než Czech Republic. Nás novodobý polistopadový režim dal světu sice nové slovo "tuneling", ale v porovnaní s tím, co světu dalo Československo - Zetor, Jawa, Tesla, Sigma... je to málo. Dvacetiletá "práce", mnohdy zločinná, našich pseudodemokratů, bohužel přehlušuje práci dobrých českých exportérů, kterých není málo.
Značka Czechoslovakia znamená Československo a i to naši reformátoři zničili, tak jako tisíce fabrik nebo stovky historických a kulturních památek spojených s tímto jménem, a je otázkou, zda užívat toto jméno, mohlo by to být příliš velké klamáni zákazníků. Jsme bohužel již trochu jiná země a je třeba pracovat tak, aby i Czech Republic měla vážnost a úctu a byla populární. Tohle za nás "přejmenovaní" neudělá.
Karel Schwarzenberg - exministr zahraničí (TOP 09)
Značka měla výbornou pověst. Byla by konkrétnější, než dnes někdy používané "Made in EU".