3. prosince 2015 19:20 Lidovky.cz > Byznys > Média

Barrandov nabádal ke koupi časopisu. Za propagaci zaplatí pokutu 100 tisíc

  • Poslat
  • Tisk
  • Redakce
  • 0Diskuse
Sledování televize (ilustrační foto) | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Sledování televize (ilustrační foto) | foto: Shutterstock

PRAHA Rada pro rozhlasové a televizní vysílání tento týden udělila televizi Barrandov pokutu 100 tisíc korun za propagaci časopisu Sedmička. Stanice se jí podle rady dopustila letos v květnu v pořadu Barrandovská Sedmička, když nabádala ke koupi tiskoviny. Rada to ve čtvrtek uvedla v tiskové zprávě.

Pořad podle zdůvodnění rady v rozporu se zákonem přímo propagoval aktuální číslo časopisu a zmiňoval vybrané kauzy, které obsahovalo. „V případě pasáží pojednávajících o kauzách okolo dua Eva a Vašek a moderátora M. Ebena se jednalo výhradně o inzerci článků zveřejněných v týdeníku Sedmička, kdy tyto sekvence postrádaly jakékoli organické propojení se zbytkem pořadu, a spíše tak vytvářely dojem vložených reklamních spotů,“ uvedla rada.

RRTV rovněž udělila sedm licencí. Z toho dvě licence k provozování rozhlasového vysílání prostřednictvím pozemních vysílačů společnosti Joe Media, čtyři licence společnosti FTV Prima k provozování televizního vysílání programů Prima, Prima COOL, Prima ZOOM a Prima love, šířeného prostřednictvím zvláštních přenosových systémů, a Jaroslavu Heindlovi k provozování místního televizního vysílání programu TV Focus.

ČTK
  • 0Diskuse




Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!