Diskuze
Bavorskem se řítil neřízený vlak, kontrole strojvůdců německé firmy se vymkl v Chebu
Děkujeme za pochopení.
No doufám, že česká drážní inspekce zakáže, až do úplného vyšetření a vyřešení události, společnosti K-Rail vjezd na koleje v česlé republice.
Jako strojvedoucí jsem s Herkulesem ER20 taky jezdil. Vossloh neznám, ale dvojčlenné řízení v Německu i Rakousku je vždy kompatibiln, a to í i při spojování elektrik a motorů. I zde platí pravidlo, že první v čele vlaku je MASTER, druhá je SLAVE. Postup při propojování není složitý, ale musí se dodržet. Chyba obou strojvůdcú je evidentní, zaráží mne že to nedokázali zastavit samotným Herkulem na elektrodynamické brzdění, v nouzi nejvyšší střadačovou a přídavnou brzdou. Sdílím názor, že souprava nebyla na vzduchu, tj. průběžné potrubí nenatlakováno, od toho jsou havarijní ventily nouzové brzdy. Ovšem vyloučit nelze ani procesorovou chybu v počítačovém řízení lokomotivy. Snad se dozvíme, jak to doopravdy bylo.
P. Grigar
.. první otázkou je, která byla jako vlaková a která přípřežní. Souprava mohla být průbežně bržděná, ovšem nemuselo být propojené potrubí a kabely mezi Master a Slave. A oba strojvůdci mohli mlátit pantem na jedné z nich, než se dobouchal vzduch a jedna z mašinek si řekla, že se pojede.. a taky to mohlo být celkom ináč. Uvidíme, sám jsem velmi zvědavý.
Až teraz som si všimol, že železničná inšpekcia to nebude vyšetrovať ako nehodu... Preboha, veď v Československu sa vyšetrovalo ako nehoda aj prejdenie návestidla o dvadsať centimetrov...
No, stane sa... Nepripojené vzduchové potrubie... A vypustené nádržky pri zoraďovaní... Skôr ma upútalo, čo viezol... Kam miznú české lesy...
Kam miznú české lesy..? Asi nečtete noviny, které o ničem jiném nepíší, než o kůrovci.