Diskuze
Bezpečí vlaků vyjde ČD draho. Nabídky na ‚bruselského hlídače‘ jsou překvapivě vysoké
Děkujeme za pochopení.
Jen aby druhý strojvůdce nebyl levnější ... . :-) Ty miliony na vlak mi přijde jako poměrně drahá sranda ... .
J. Moravec 996
V Cine, russku a jinde takovy system uz davno maji. Evropa je pozadu. Ale hlavni duvod clanku je lidi nastvat na Brusel. Budou evropske volby a nekdo potrebuje nastvane lidi. Kdyz uz netahnou migranti a sudetaci, tak Brusel urcite zabere. No jsme v Cesku a pitomcu je zde hodne.
U nás taky.
Ale není jednotný pro celou EU, stejně jako nejsou jednotné trakční soustavy. U těch se to řeší vícesoustavovými lokomotivami, které se při přechodu z 3 kV, ss na 25 kV, 50Hz a opačně přepnou - resp. ztratí kontakt s jednou trolejí a získají s druhou. dějw se kdesi u Kutné Hory, Benešova, Berouna i jinde, musel bych se kouknout.
No a vlakové zabepečovače se řeší tím, že se do mašin instalují pro všechny systémy, po jejichž tratích stroj pojede. Což je drahý, zabírá místo, jsou problémy s certifikací - tak to EU chce řešit společně.
Rusko ani Čína to řešit nemusí, nemají hranice po pár stovkách kilometrů jako my.
Titulkek je blbý a manipulativní, ale to je už normální.
J. Moravec 996
Tesla instaluje do svych aut autopilota ktery dokaze z velke casti jezdit autonome v chaotickem prostredi silnicniho provozu. U vlaku by takovy autopilot byl mnohem jednodussi a lepsi nez nejaky drazni paskvil. Drahy umely vzdy byt hodne pozadu a hlavne hladove na penize.
Tam kde Moos hospodaří tam se dobře daří, hlavně subdodavatelům státních podniků. Kdyby fungovala policie tak ten chlap dávno seděl, otec všech Eurovií a Metrostavů.
K. Novák 181
Hodně hloupý titulek. Tento zabezpečovač je např. používán i ve Švýcarsku. Jde o jednotný evropský zabezpečovač,aby se hnací vozidla nemusela pro překročení hranice vybavovat více druhy zabezpečovačů podle země kam zajíždí.
A az to za par let bude za ty miliardy hotove, tak se prijde na to, ze nejaky GPS system by to zvladal jeste lepe a hlavne za desetinu ceny.
J. Kotala
Nevím co řeší. Nemazat se s cestujícími. Zruším slevy a osolím jízdné.
To dost těžko, když jsou důchodci tak silná voličská základna.
Bureš to ví. Proto je uplácí dalšími stovkami, které nemáme.
A. Lisovský
Stát je ten nejlepší hospodář, to víme už od dob znárodňování. Tak co furt nejaký restituce.