Diskuze
Vzdušný prostor EU se uzavřel pro Boeing 737 MAX, Smartwings očekává rušení letů
Děkujeme za pochopení.
Způsob jakým EU uzemnila probíhající lety je k cestujícím naprosto bezohledným a hysterickým nařízením. Vše nasvědčuje tomu, že jde více o obchodní válku, než o bezpečnost právě probíhajících letů.
P. Bárta 150
Způsob , jakým EASA učinila opatření k uzemnění B 737 Max považuji za naprosto zhovadilý. Nedat strojům dostatek času k návratu na domovské báze nebo cílová letiště, stroje se buď obracely zpět, i nad ČR, nebo je dispečeři uzemnili, tak jako např. dva stroje Smartwings v Turecku a Tunisku. Jen chaos. Důsledkem budou finanční ztráty leteckých společností za bázování svých letadel na cizích letištích, komplikace v logistice. Zajímalo by mne, kolik bývalých pracovníků EADS pracuje v EASA.
Škoda, že i česká firma nenakupuje evropské výrobky, ale dává přednost cizímu, horšímu letadlu. Nyní je to doběhlo do velkých problémů.
P. Bárta 150
Nemá důvod. Nikdo nikdy nekonstatoval nic o horším letadle. B737 je nejspolehlivější ero.
P. Bárta 150
Je to tak trochu hysterie, protoze duvody padu Ethiopian nejsou znamy a urady se jisti, aniz maji prokazatelny duvod.
Fascinuje mne borovnost FAA, ale už jsou články, že senátoři tlačí na uzemnění Maxů i v USA. To už je průšvih co půjde do peněz.
Někteří chytráci tady píší jak Boeing drtí Airbus, že pane Franku, no znalosti o letectví nemáte zřejmě žádné, asi jste si to našel na netu. Hlavním velkým problémem je pravidelný servis letadel, kontrola a náhradní díly jsou drahé a letecké společnosti se snaží díly repasovat a nebo překračují životnost dílů. U 737 Max 8 je zřejmě chyba v softwaru, jsou to nová letadla, Boeing se předhání na trhu a zanedbává mezitím vývoj softwaru a jiných věcí. Nejvíce havarovaných letadel je právě z dílen Boeingu. Piloti většinou nejsou na vině pádu letadla, vždy se řídí pokyny počítače a může se stát, že vyhodnotí data mylně a pilot pokud letí v noci se jimi řídí a dojde k pádu. Letadla jsou již na takové úrovni, že by je po malém kurzu dokázal pilotovat i běžný člověk.
Pane, vy jste blázen, jaký malý kurz máte na mysli? Nějakou klikacku na netu asi? Chápete, že to letadlo stojí 3 miliardy? Asi ne.
K. Pokorný
Jestli dá Trump pokyn, tak se se bude v servilním předklonu. A fandové USA naštěstí sedí jen u počítačů bez rizika nehody.
Extrémně nestabilní doba. fakt se divím, ýe ještě někdo dokáže věřit v nějakou kontinuitu, že jako nahradíme pár iluminátů lidovými vůdci a všechno bude ok. Tohle spíš vypadá na postupný kolaps systému a vznik něčeho úplně nového.
Prosím tě neplaš . Letadla padaly a budou padat . Není za tím třeba hledat kolaps systému . Letadla dostaly stopku, protože po případném třetím pádu by dostaly snad miliardové pokuty a náhrady odškodnění . Doladí se , vychytaj se mouchy a budou lítat dalších třicet let . Jsou to velmi dobrá éra...
Když letadla servisují nevzdělaní primitivové a létají s nimi nevzdělaní primitivové, pak padají. EU je v háji s Airbusem, tak toho zneužila, v prodejních číslech je Boeing drtí.
A jak to všechno EU zařídila? Nejspíše přikázala Británii aby Boingu zakázala létat, co? Airbus se s Boeingem přetahují léta, jeden rok je na tom lépe jeden a pak zase druhý, žádné drcení se nekoná.