Diskuze
Češi zaujali výměnou baterií v elektromobilech. Investoři ocenili firmu na 100 milionů
Děkujeme za pochopení.
K19a77r10e76l 25V85y47š67a88t66a
Už před několika měsíci jsem četl, že v Izraeli už dávno výměny baterií fungují.
V. Mezulanik
Jak se rika- vsechno uz bylo vynalezeno. Tento system vyvinuli ''frantici'', konkretne Renault ve spolupraci s PSA /Peugeot-Citroen/ asi pred 5 lety. Presne tak jak to ''vynalezli'' nasi chlapci. Uplne stejny system. Takze v nasem pripade bych to videl spise jako na nejaky ''lapak'' na dotace / investice 100 mil. / z EU.
Č. Ludvík
To nemá budoucnost. Fungovat to může jen s konkrétní značkou auta. Navíc, během pár let budou baterie na takové úrovni, že budou moct elektromobily svým dojezdem směle konkurovat spalovákům. Mnohem zajímavější byznys tak bude ve stavbě dobíjecích automatů na parkovištích, v podzemních garážích obchodů atd. A také v oblasti solárních dobíjecích stanic.
První automobil, který překonal rychlost 100 km/h byl 29. dubna 1899 právě elektromobil, co už je téměř 116 let. Takže bych tak optimistický ohledně vývoje baterií "během pár let" nebyl...
Řekne -li se "A", je potřeba říci (napsati) i "B". Co mám na mysli: Pokud bych si koupil za drahý peníz elektromobil VČETNĚ AKUMULÁTORŮ!!!, asi bych velmi váhal přijet k nabíjecí stanici, kde by mi místo MÉHO nového akumulátoru za stotisíce peněz dali nějakého vyšeptaného akumulátorového vysloužilce.
Řešením by možná bylo, prodávat za rozumnou cenu elektromobil BEZ AKUMULÁTORU. Za první akumulátor zaplatit jakousi kauci a při výměně platit paušální cenu s tím, že by akumulátor bylo možno kdykoliv opět vrátit oproti vrácené kauci. Jiné rozumné řešení nevidím.
D. Gala
To se rozumí samo sebou. Rozvoj samoříditelných aut bude posilovat trend pronájmu auta místo jeho vlastnictví. Jen z logiky věci osobně vlastněné auto je 90 % času v nečinnosti.