Diskuze
Uši si už zacpávat nemusíte, Česká televize ztlumila reklamu
Děkujeme za pochopení.
J. Barák
Sláva...
I ty znělky a hudební předěly např. na ČT 24 rvali uši.Jenom na jak dlouho?
R. Langer
No hurá,
aspoň někdo. Vždycky jsem se dřív divil, že na to v okolních státech mají zákon. Dnes už se nedím, už vím proč... :-D
M. Dvořák
Problém není v měřitelné hlasitosti
Tu, když ztlumí, dostanou opravdu nevýrazný zvuk. Problém je v tom, že reklamy jsou vyhnané zvukově pomocí limiteru na maximum subjektivní hlasitosti, ale přes 0db se technicky nedostanou. Toto už kdysi vysvětloval jeden technik v TV. Takže aby reklamy neřvaly a přitom nebyly nevýrazné, je třeba, aby výrobci reklam ubrali na nabušenosti a vrátili jim přirozenější původní dynamiku. Pak bude vše ok.
Z. Jaromír
Re: Problém není v měřitelné hlasitosti
Díky za vysvětlení! Snad nyní, kdy většina diváků při reklamách kvůli neúnosné hlasitosti rovnou vypíná zvuk, si výrobci, tvůrci a zadavatelé reklam uvědomí, že "původní dynamika" stačí...
R. Hledík
Tak asi
moc prosím, jestli by ty procesory nemohly hlídat také jekot některých hlasatelek, které z terénu hlásí novinky ze světa karambolů a pod. Jejich hlasitost přesahuje hlasitost reklamy !!! Předem děkuji, nebudu je muset tlumit nebo vypínat zvuk.